Nieuw Zeeland, Australie en Indonesie! - Reisverslagen van Iris de Wit - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland, Australie en Indonesie! - Reisverslagen van Iris de Wit - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland, Australie en Indonesie!

Beste familie, vriendjes en vriendinnetjes!

Omdat het bijna zo ver is, en ik jullie natuurlijk allemaal lekker jaloers wil maken met mooie foto's en verhalen, hierbij mijn waarbenjij.nu!
Zo kunnen jullie een beetje mee genieten van wat ik allemaal ga beleven.

5 januari is het dan eindelijk zo ver! De dag dat ik vertrek naar de anderen kant van de wereld, voor 5 maanden en 5 dagen om precies te zijn.
Zo gaat mijn reis er ongeveer uitzien:
7 januari kom ik aan in Auckland, Nieuw-zeeland (noordereiland).
van Aucland ga ik reizen naar Christchurch (zuidereiland).
Hier heb ik 4-6 weken voor uitgetrokken.
Vervolgens vlieg ik van Christchurch naar Melbourn, Australie.
Vanaf Melbourne ga ik de hele oostkust van Australie afreizen om in Cairns te eindigen.
Ik wil in Australie ook nog wat gaan werken, dus verblijf hier 10-12 weken.
Vervolgens vlieg ik naar Indonesie, op Jakarta (java) om vanaf Java naar Bali te reizen (daar komt mijn lieve moeder heen) om vervolgens met mijn moeder samen op bali, lombok en de gili eilanden te reizen.
Ik verblijf op indonesie ongeveer 4 weken.

10 juni kom ik weer thuis, mocht ik niet de liefde van mijn leven onderweg tegen komen.